2016. gada 10. februāris

Grāmatas iznākšana un citi literāri jaunumi

G r ā m a t a


Janvāris strauji nokusa, savā vietā aicinot februāri, kas man ir ļoti īpašs mēnesis, jo tikko pasauli (un Latvijas grāmatnīcas) ieraudzīja mans pirmais dzejas krājums "Tu neesi sniegs".

Pirmā grāmata man, protams, ir ļoti gaidīts un svarīgs notikums, - nekautrēšos teikt - arī sapņa piepildījums, kas noslēdz vienu posmu manā literārā dzīvē un aizsāk jaunu. Kādu - to, protams, rādīs laiks, taču katrā ziņā jūtu, ka rakstīt turpināšu.

Grāmatas iznākšana atnesa milzum daudz emociju un notikumu, kaut grāmatas oficiālie atvēršanas svētki vēl tikai priekšā. Tie notiks nākamtrešdien, 17. februārī, plkst. 19.00 kafejnīcā DAD cafe Miera ielā 17.



Pirmdien paguvu paviesoties radio Pieci raidījumā #PieciLasa un mazliet pastāstīt par savām dzejas gaitām. Nolasīju arī vienu dzejoli no tikko iznākušās grāmatas. Savukārt 13. februārī 15.00 būšu dzirdama Radio NABA raidījumā Bron-Hīts.

Tāpat esmu sākusi krāt gan atsauksmes par grāmatu, gan bildes, kurās ar mani ir dalījušies lasītāji un atbalstītāji.


Priecē fakts, ka grāmata jau atrodama un novērtējama portālā Goodreads, kā arī pieejama iegādei internetā.

A t m i ņ u  n o g u l s n e s


Vēl viens pārsteigums nesenajās dienās bija blogera Nila atsauksme par manām Atmiņu nogulsnēm, kas bija publicētas divās daļās (pirmā daļa un otrā daļa) portālā Satori.lv jau pirms kāda laika.

Atmiņu nogulsnes - tie ir īsstāstiņi no manas agrās jaunības par satikšanos, iepazīšanos vai randiņiem ar pretējā dzimuma pārstāvjiem.

Man ļoti patika, ka un kā Nils iedziļinājās gandrīz katrā no nogulsnēm, saistot to arī ar savu dzīvi, jo spēja identificēties, manuprāt, ir ļoti svarīgs aspekts, lasot grāmatas un literatūru (vismaz man), un tāpēc man ir svarīgi, lai arī manis uzrakstītajā cilvēki spēj atpazīt sevi.


Nav komentāru: