2013. gada 15. maijs

Sapņu mašīna


Ja kāds man jautātu, kāda/kura ir mana sapņu mašīna, mana atbilde viennozīmīgi būtu rakstāmmašīna. Es atceros, kā agros tīņu gados, kad mamma no darba bija atnesusi rakstāmmašīnu, es uz tās drukāju savus dienasgrāmatas ierakstus, un tad līmēju tos iekšā kladē. Nekas pārāk personisks tur nebija - pārsvarā aprakstīta dienas gaita (ko ēdu, kādus seriālus skatījos, kādas grāmatas lasīju), bet pats drukāšanas process... bija kaut kas maģisks... Tik ļoti maģisks, ka joprojām sapņoju par savu rakstāmmašīnu.

Attēlā redzamo pastkarti pasūtīju Amerikā. Sapņus vajag vizualizēt... Vēl no Amerikas pasūtīju auskarus rakstāmmašīnu formā. Gaidu ar nepacietību, kad saņemšu un varēšu uzvilkt.

1 komentārs:

Aina teica...

Es ļoti priecajos, ka Tev ir tik romantisks sapnis. Tas noteikti piepildīsies. Man arī ļoti patīk tādas lietas. Kaut kas maģisks tajā rakstāmmašīnā slēpjas...