2015. gada 23. marts

Grāmatu plauktu stafete

Blogeru vidē klīst nākamā stafete (starta komandu deva Līga Sproģe), kuras mērķis ir katram parādīt un pastāstīt par savu grāmatu plauktu.

Man personīgi stafetes lielākais labums ir tāds, ka tā pamudināja mani vēlreiz apskatīties uz savām grāmatām un beidzot tās pārkārtot (lasīt - sakārtot), jo vienīgais tematiskais plauktiņš, kas bija gatavs līdz šim, bija veltīts dzejai. Pārējie bija pilnīgā haosā. 

Tad nu izdomāju salikt grāmatas pa plauktiem pēc šādiem kritērijiem: latviešu proza, tulkotā proza un grāmatas angļu valodā. Dzejas plauktiņš palika neskarts.

Īpaši daudz man grāmatu nav, jo cenšos paturēt tikai 1) sirdij tuvākās; 2) vēl neizlasītās; 3) dāvinātās.

Ļoti svarīgs akcents grāmatu plauktam, manuprāt, ir ziedi. Bet mans vismīļākais noteikti ir dzejas plaukts.
Narcises uz mana grāmatu plaukta
Mans īpašais dzejas plaukts, kurā lieliski sadzīvo gan latviešu, gan ārzemju autoru dzeja
Latviešu autoru dažādu žanru proza un krājkase - teveviors (bez signāla) :)
Tulkotā proza - Hemingvejs, Meils, Markess, Pulkkinen, Bārnss u.c.
Grāmatas angļu valodā

Nav komentāru: