2019. gada 14. marts

Atbilde Mihailam


Labdien, Mihail!

Šis dzīvoklis man nepieder,
tāpēc nevaru Jums to pārdot,
es to īrēju, tāpat kā mans gars īrē manu ķermeni, –
uz nenoteiktu brīdi,
un pat ja es šo vai citu dzīvokli kādreiz pirkšu,
tad visticamāk – kredītā,
tātad – tas man joprojām nepiederēs;
man piederēs vien ilūzija par to,
ka tas man pieder.
Vai Jūs iepērkat arī ilūzijas?
Tās gan es varu diezgan daudz piedāvāt.
Atgriežoties pie dzīvokļa,
– pat ja es to nopirkšu un atmaksāšu kredītu,
un pēc 40 gadiem tas man patiesi piederēs,
kur lai es dzīvoju, ja Jums to pārdošu?
Lai gan kas zina, vai kāds no mums abiem vēl tajā brīdī būs dzīvs.
Ja būšu, es Jums piezvanīšu. Vienkārši – lai pateiktu paldies,
ka rakstījāt ar roku, jo, ja šis sludinājums būtu drukāts,
es uz to pat nepaskatītos.

Ardievu, Mihail! Lai laba dzīve!

Nav komentāru: