2020. gada 2. februāris

Dzeja + ilustrācija (sadarbība ar mākslinieci Lauru Kaktiņu)

Vienojāmies ar mākslinieci Lauru Kaktiņu par nelielu radošu izaicinājumu. Viņa piekrita radīt ilustrācijas manai dzejai, savukārt es - radīt dzeju viņas ilustrācijām.

Kā tas sākās jeb idejas dzimšanas brīdis


Sākās ar to, ka sekojam ar Lauru viena otrai instagramā un "patīkojam" viena otras darbus. 24. janvārī uzrakstīju Laurai ziņu, ka esmu izlasījusi ar viņu interviju LMA.lv (ŠEIT) un ka man patīk viņas darbi, uz ko viņa atbildēja: prieks, un forši, un paldies, un jautāja, vai man būtu interese kādreiz sadarboties. 

Nolēmu, ka negaidīšu "kādreiz", un sacīju: "Jā!" Nolēmām, ka izveidosim 6-7 ilustrāciju+dzejoļu sēriju. Nedēļas laikā man tapa 2 teksti, iedvesmojoties no 2 Lauras ilustrācijām, un Laura savukārt uzzīmēja ilustrāciju manam dzejolim par Miera un Trauksmes ielām, ko biju nolasījusi arī šajā radio intervijā.

Ceru, ka būs arī otrā daļa, jo par pirmajiem trīs kopdarbiem esam saņēmušas ļoti daudz labu vārdu, kas ļoti silda mūsu sirdis un radošumu. Liels paldies! Lūk, tie ir:

1) Šis ir Lauras darbs Bedtime, kuram radīju dzejoli.



2) Šis ir fragments no mana dzejoļa, kuram Laura radīja ilustrāciju ar nosaukumu Alerting peace.




3) Šis ir Lauras darbs Used to be warm, kuram radīju dzejoli.



Saistītās ziņas:

Nav komentāru: