2020. gada 5. janvāris

Soc. tīklos klejojošais grāmatu izaicinājums

Gan Facebook, gan Twitter tīklā klejo izaicinājums grāmatu mīļotājiem – 7 dienas publicēt kādu dikti mīlētas grāmatas vāku, nepievienojot paskaidrojumus. 

Esmu tikusi izaicināta jau četrreiz (feisbukā mani izaicināja Austra Pudāne, Laima Helēna Mūrniece un Anna Kalna un tviterī – konts Mana bibliotēka). 

Es pārkāpšu visus noteikumus un 7 dienu un 7 vāciņu vietā es vienā dienā publicēšu 10 grāmatu muguriņas. Izvēlējos 10 prozas grāmatas/autorus, kas uz mani atstājuši spēcīgu iespaidu. Hemingveja, Murakami, Heses un Kunderas grāmatu nosaukumiem šajā gadījumā nav nozīmes (paņēmu tos romānus, kas bija pie rokas), svarīgi ir paši autori, kas agrā jaunībā bija īpaši spilgti un svarīgi, un daudz-dodoši.

No pēdējā laikā lasītajām grāmatām ļoti spēcīgi saviļņoja Čaplina "Mana dzīve", Burdo "Gaidot Bodžanglu" un P. Smith "Just Kids". Pārējie autori/grāmatas ir no senāk lasītajām.

Kādu dienu atlasīšu un nobildēšu arī sirdij tuvākos dzejas krājumus/dzejniekus.

Nav komentāru: