2020. gada 4. oktobris

Tikšanās ar Rīgas Teikas vidusskolas skolēniem

20. septembrī Kaņepes Kultūras centrā satikos ar pieciem Rīgas Teikas vidusskolas skolēniem (Beāti, Gabrielu, Elīzu, Kristoferu un Katrīnu), kuri bija uzaicinājuši mani uz nelielu sarunu par manu dzejas krājumu "Siena, ko nosiltināt", par kuru viņi veido dzejas projektu skolas Dzejas dienām.

Kopbilde pēc tikšanās

Jaunieši mani pārsteidza ne tikai ar brīnišķīgiem jautājumiem un spēju klausīties, bet arī ar savu ieinteresētību, redzējumu un zināšanām. Viņi ieteica dažas mākslas izstādes, ko apmeklēt, kā arī pastāstīja par saviem foršajiem skolotājiem un filmu "Četri balti krekli", ko viņi skolā analizējuši. 

Kad skolēni par saviem skolotājiem runā ar cieņu un prieku, tas ļoti iepriecina.

Pēc mazliet vairāk nekā nedēļas viņi man atsūtīja video rullīti, ko sagatavojuši savai prezentācijai. Tajā izmantojuši arī manis ierunātos dzejoļus un fragmentus no intervijas. 

Dzeju man vajadzēja lasīt mazliet lēnāk, bet to es tikai tagad aptvēru. :) Prieks par skolēnu radošumu un paldies viņiem, ka izvēlējās mani! Lai skaista un izdevusies prezentācija! Turu īkšķus!

Nav komentāru: