2019. gada 14. decembris

6 dziesmas, ko klausos decembrī

1. Billie Eilish ~ everything i wanted (šī dziesma pati man uzskrēja virsū mūzikas straumēšanas tīklos; ļoti iepatikās, vienu vakaru klausījos stundu uz repeat)


2. Keitija Bārbale ~ Es dievinu rudeni (par Keitiju uzzināju no Signes Viškas un Daiņa Deigeļa facebook ierakstiem un nolēmu viņu uzaicināt ar 2 dziesmām uz savas dzejas grāmatas atklāšanu, kur Keitija nodziedāja arī šo dziesmu)


3. Carlos Cipa ~ and she was (šo man atklāja Agris, kad vienu vakaru ar viņu sarakstījāmies un viņš teica, ka šobrīd to klausās; man ļoti iepatikās gan kompozīcija, gan video)


4. OZOLS - MŪŽĪBA (Ozolu klausījāmies, kad Renāte bija pie manis ciemos; tagad arī šad un tad paklausos – manuprāt, šī ir gada beigām ļoti atbilstoša dziesma)


5. Michael Kiwanuka ~ One More Night (šī dziesma mani atrada pati – youtube kanālā)


6. Roxette ~ It Must Have Been Love (kā jau rakstīju facebook tīklā, – "vieglu ceļu tālajās debesīs Roxette solistei. Visvairāk viņu klausījos, kad vidusskolas laikā pēc stundām strādāju Krāslavas tūrisma informācijas centrā. Ienāca tūristi, un man – Roxette pilnā skaļumā. Sen, bet taisība."

Nav komentāru: