2020. gada 4. maijs

’Two Metres’, a poem by Inga Pizāne and Paul Renata Kessell

Prieks pastāstīt par dzejoļa "Divi metri" vēl vienu formu un versiju. 

Kopā ar Londonas/Stokholmas dzejnieku apvienību Paul Renata Kessell mans dzejolis “Divi metri” pārkāpis valstu robežas un tapis par audio mākslas skaņdarbu “Two Metres”. Apvienība dzejoli papildinājuši ar dažām savām rindām (iestarpinājumiem) un mūziku (ģitāra: Raoul Duke, Jr.) . Par “Divu metru” atdzejojumu savukārt paldies Džeidam Vilam. 


Dzejoļa latviskā video versija te (rakstiski dzejolis būs lasāms nākamajā Domuzīmes numurā (maija beigas – jūnija sākums), kur būs publicēta mana dzejas kopa "Pašizolācija"):


Runājot par dzejnieku apvienību Paul Renata Kessell, – kā jau tas mūsdienās bieži gadās – ar viņiem iepazinos tīklos, šajā gadījumā – Twitterī, kur viņi publicē linkus uz saviem jaunākajiem dzejas audio darbiem. Man tie ļoti patīk, un brīdī, kad viņi nopublicēja tvītu dzejniekiem ar aicinājumu sadarboties, es taisnā ceļā devos uz e-pastu viņiem rakstīt, lai gan man nebija ne mazākās nojausmas, kā mēs varētu kopradīt kādu darbu. Tomēr atcerējos, ka man ir svaigi iztulkots jauns dzejolis, un nolēmu piedāvāt, lai viņi "parotaļājas" un padarbojas ar to, un viņi bija ar mieru, par ko man milzīgs prieks, jo fanoju par viņu balsi un mūziku. Lūk, vēl divi viņu darbi, un vairāk viņu dzejoļu var atrast Paul Renata Kessell youtube kanālā TE.


Nav komentāru: