Galvā šaudās domas par darbu un steigšanos, roka stiepjas pēc telefona, pulksteņa. Būtībā - nevaram atbrīvoties un ļauties, ieklausīties, mēģināt saprast un kaut ko iemācīties. Tāpat katru sarunu uztveram kā iespēju izcelt S E V I, nevis ieklausīties O T R Ā un ļaut viņam pateikt būtisko. Klausoties otrā, patiesībā domājam par to, ko viņam atbildēsim, nevis tiešām ieklausāmies viņa sakāmajā.
Kā pārvarēt šīs komunikācijas kļūdas?
Radio žurnāliste un intervētāja Celeste Headlee sniedz 10 padomus, kā atgriezties pie veselīgām, aizraujošām un iedvesmojošām sarunām, kā iemācīties klausīties un arī runāt, protams.
Lūk, dažas atziņas, ko gribētu izcelt:
We're not listening to each other.
(Celeste Headlee)
Conversations are not a promotional opportunity.
(Celeste Headlee)
Most people do not listen with the intent to understand; they listen with the intent to reply.
(Stephen R. Covey)
Everyone you will ever meet knows something you don't.
(Bill Nye)
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru